بیانیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به‌مناسبت پاسداشت ایام فاطمیه

  • خانه
  • دیدگاه
  • بیانیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به‌مناسبت پاسداشت ایام فاطمیه

فهرست مطلب

آیت‌الله علوی‌گرگانی در بیانیه‌ای به مناسبت پاسداشت ایام فاطمیه گفت: بنده شک ندارم که عاشقان کوی آن خانم توسل به ذیل دامان پاک آن حضرت را مقدمه‌ای برای آغاز سال جدید و برکت و فرج در این سال قرار خواهند داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، متن بیانیه این مرجع تقلید به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

قال الله تعالی « و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب»

آغاز بهار طبیعت امسال مصادف با شهادت مادر ایثار و معصومه‌ای است که عصاره هستی خلقت می‌باشد. کسی که در شأن او امام حسن عسگری صلوات الله علیه فرمودند: «نحن حجج الله علی الخلق و جدتنا فاطمه حجة علینا» یعنی ما حجت بر تمام خلائق هستیم و مادر ما فاطمه زهرا سلام الله علیها حجت بر ما می‌باشد.

کوچکترین کاری که از عاشقان مکتب ولایت اهل بیت علیهم السلام در شرایط کنونی انتظار می‌رود آن است که حرمت این ایام را نگه دارند و نگذارند قلب حضرت بقیة الله «عجل الله تعالی» از رفتار ما شیعیان به درد آید. مبادا به بهانه برگزاری عید و مراسم خاص آن از این مادر غفلت کرده، مجالس ذکر نام و یاد آن بانوی دو سرا با سردی برگزار شود.

بنده شک ندارم که عاشقان کوی آن خانم توسل به ذیل دامان پاک آن حضرت را مقدمه‌ای برای آغاز سال جدید و برکت و فرج در این سال قرار خواهند داد و نشان می‌دهند در شرایط کنونی عشق و ارادت خود را به دامان این مادر مظلومه نشان می‌دهند.

به امید روزی که فرزند پاکش با ظهور خود التیام بخش آلام شیعیان باشد.»

انتهای پیام/ ص.  خ

به اين مطلب امتياز دهيد

اين مطلب را به اشتراك بگذارید

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از شما متشكریم

عضويت شما در سايت با موفقيت انجام شد

5/5

ايميل ها بزودی برای شما ارسال می شوند